Khamis, 15 Julai 2010

Team aku...

hari ini, dah habis kejohanan bola jaring di sekolah aku...team aku B1 menang 2kali, kalah 2kali menjadikan diorang team yang keempat. Walaupun aku tak ada asas dlm bola jaring, tp lepas jadi coach diorng selama 1-2 mggu ni, buat aku mencari2 ilmu utk pelajar2 kesayangan aku ni..2D mmg ada bakat..sayangnya, kombinasi dgn 1c agak lemah..namun, 1c tetap ada minat yg perlu aku ambil kira..ini sajalah yg terbaik dapat cikgu beri utk kamu semua n cikgu maafkan semua kesalahan kamu..semoga kamu cemerlang dlm arena ini n terbaik dlm sahsiah diri..maksud cikgu, disiplin n tahu hormat org lain wp mgkin 1hari nanti kamu akan jadi atlit kebangsaan..insyaAllah..cikgu doakan kamu selalu..asalkan ada kesungguhan pasti berjaya..

okeh, aku kena siap awal hari ni ada perjumpaan rumah sukan pulak..lepas ni, berolahraga la pulak...adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....