Sabtu, 17 Julai 2010

j00mA'at

minggu ni tiap2 pagi aku kuar awal sampai la hari jumaat...sabtu kuar awal lg..ahad je kot boleh rest..nak puasa.. apa yg menarik, mggu ni byk ilmu n pengalaman aku dpt wp agak letih n kalut sampai tak sempat nak masak nasi mkn tghari... ok aku imbas kembali ye..isnin, latihan bola jaring (7.30-9.30pg)..selasa-khamis, pertandingan bola jaring n hoki perempuan, pegawai teknikal, jurulatih bola jaring n hoki perempuan (6.20-10.30pg)..Rabu, siapkan banner utk perasmian bulan membaca(time xda klass)..khamis, taklimat rumah sukan ( mula pukul 11.50pg, so kena dtg awal ke sekolah).. jumaat, hakim pertandingan bercerita (8-10.30pg) siap bagi ulasan utk semua peserta lg..pastu balik, siapkan rph sbb kena hantar hari ni (hahahaha..mmg slalu mcm ni pun..ok aku akan cuba buang tabiat ni)..tgh2 buat, boleh pulak terlelap hampir 1jam, nasib tak lajak sampai pukul 2@3..lega sikit rasa badan aku bila dpt tido 1jam tu..tp, kalut la siap2 takut lewat gi sekolah..di sekolah, aku dpt jadual baru....mggu depan, naik pangkat jd jurulatih olahraga utk jalan kaki 1500m n 3000m lelaki n perempuan..bestnya.....penat ke baca? adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....