Rabu, 21 Julai 2010

nAnaNanAna....sekolah kiter....

mggu ni masuk la mggu yg ke3 aku sibuk pg ptg di sekolah...aku tak rasa ia bebanan tugas..malah, aku bersyukur sbb diberi kepercayaan utk selesaikan tugas2 penting walaupun agak penat..biar penat asal bermanfaat...kalau tak salah, mggu dpn, lepas habis je bulan julai n masuk bulan ogos, aku mula akan free semula..takper, aku suka pa dapat ilmu n pengalaman byk2..kalau pindah gi semenanjung nt, belum tentu boleh dpt rehat yg byk..entah2, lg byk keje nak buat....at least, bila dah biasa buat keje, aku tahu la nak merancang utk mudahkan keje aku nanti..ye tak..ok lah, sampai di sini dulu coretan aku utk hari ini..masih byk tugas yg perlu aku selesaikan..adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....