Isnin, 26 April 2010

ilmu agama..

Sabtu lepas, pertandingan lalulintas shell antara sek2 bahagian kapit diadakan di perkarangan stadium tertutup bleteh.. alhamdulillah sek kami johan tahun ni wp dgn 16saman.. gembira betul budak2 tu.. ada jgk yg dpt pemandu kereta terbaik n pemandu basikal terbaik..hehe syg, lupa nak ambik gambar..

Pg ni pulak, pertandingan pantun antara sek2 bahagian kapit akan diadakan di smk kapit no(2).. Kelmarin, hari terakhir berlatih la..sempat jugak la aku p tgk.. lepas penat berlatih, kami pun borak..

Byk yg ditanya dan byk juga la yg aku jwb.. tak tahu la diorg ni mmg minat pada islam atau saja cari modal nak borak..apa pun, ia buat aku rasa byk lg yg aku perlu kaji tentang islam..sbb islam ni sgt lengkap. Segalanya ada cuma aku ja tak tahu sgt.. ada jugak hak2 yg aku belum mampu sempurnakan..cthnya, khatam al-Quran 2kali setahun..aku cuba setakat yg mampu je la..selebihnya serah pada yg Esa..biar Dia yg nilai aku..tugas aku, berusaha n redha segala ketentuanNya..semoga Tuhan sentiasa merahmati aku..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....