Khamis, 22 April 2010

blaja mengkait dari cikgu Susan Ee

Hobi cikgu ni, hasilkan barang2 mengkait.. mcm2 dia buat.. beg besar, sarung bekas air, beg kecil dgn bunga2, sarung nset, bekas telur, lapik meja... mcm2 la..

Dulu, mak aku pernah ajar aku kemahiran ni.. tapi, tak pandai2 jugak... aku fade up n tinggalkan jadi kenangan ja.. pastu, bila aku jumpa cikgu ni, aku tanya sikit je, byk betul yg diajarnya.. mmg tak kedekut ilmu langsung.. dgn azam n cita2 yg tinggi, aku terus buat beg yang besar.. dekat 1thn jugak baru nak siap.. ye la bukannya buat hari2.. bila free je.. alhamdulillah dah siap pun..
tahun ni, cuba buat alas meja pulak.. terima kasih byk, cikgu...

ni tak siap lg..lambat gak nak siap sbb besar....

ni la beg yg aku buat tu...heheh..segan nak pakai sbb tersilap pilih kaler pink sgt..hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....