Khamis, 22 April 2010

belajar buat kotak yang sangat comel dari Toh Sin Jye..

Sabtu, 10 April 2010.. sekolah kami adakan Larian Jogathon untuk semua pelajar.. Tak macam tahun lepas kena jaga check point, tahun ni aku disenaraikan di bawah AJK Hadiah.. so, tunggu pelajar tamatkan larian untuk sempurnakan penyampaian hadiah je la..

Aku mula bosan dan penat tunggu.. tak lama kemudian, budak2 pun dah sampai n ada gak yg pengsan2.. takda la teruk sgt.. PBSM kan dah standby.. aku tgk, Toh Sin Jye sibuk buat kotak kertas yang sgt comel.. so aku pun join la skali cuba2 blajar.. baik betul Toh ni, dia offer aku tgk buku yang dia beli masa dia sekolah dulu pulak sbb tak sempat ajar aku sampai pandai sbb acara bagi hadiah pun dah habis n dah tiba masa mkn n pulang.. tahun ni, entah kenapa rasa cepat pulak Jogathon ni habis..

Nak tgk kotak2 yg comel tu?

Add Image
ni 1je yg dia buat.. sbnrnya, dia buat byk..bg kat tiap2 org cikgu sek kami.. bygkan, sekolah kami ada lbh kurang 108org cikgu kalau tak salah aku la..tp mmg ramai.. rajin tak diorg.. toh buat dgn kwn2 dia..sue ping n kong ling..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....