Isnin, 3 Mei 2010

hobi masa lapang...

arrrgghhhh.... cikgu susan ee blaja knitting pulak... :-) teringinnya nak blaja.... sifunya madam chan.. bila nak beli barang nihhh..

aritu aku tgk ada org buat quilting.. best jugak.. cantik.. ambik perca2 kain, buat jadi gambar cantik.. kena jahit sikit la.. tah bila nak cuba.. mak aku penah gak buat tapi buat cadar ja gabung perca2 kain buat corak n double dgn kain besar lak bagi tebal.. sedap pakai especially time ujan..hehehe..

ayah aku ada hadiahkan mesin jahit sbb konvo aritu.. hasilnya jadi la jugak langsir2 kat umah aku tu.. aritu aku stop guna mesin tu sbb rosak (hehehe salah aku jugak, pandai2 usik sana sini).. ayah aku gak yang bawak gi baiki... so, aku plan nak wat set langsir n cadar n bantal skali utk bilik aku.. heheh besar betul angan2.. sempat ke tidak nak wat cuti bulan6 ni..

ni la hobi aku.. cuba buat benda yang aku tak pandai n tak expert lagi.. berangan tu lebih... sebenarnya banyak choice utk dijadikan hobi.. banyak betul hobi2 yg hebat n bermakna dlm dunia ni.. n ada yg aku belum jumpa lagi.. belajar sepanjang hayat kan.. n kalau boleh, share ilmu dgn org, untung2 boleh buat saham akhirat... dunia hanya seketika, akhirat selamanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JADUAL GAJI 2012

JADUAL GAJI 2012

Jom main sudoku....